Kör på.

Här kommer lite tävlingar till;

"Jag tävlar om ett armband från Smyckenbymalin hos Sara"

Man kan där vinna ett underbart fint armband i en grön färg som jag tycker är helt oemotståndlig. Hoppas och håller tummarna.



En tävling där man kan vinna en t-shirt:

 

www.twear.se!

 

Och på samma ställe kan man vinna smyckessats till att göra egna smycken med:

 

Smyckena kommer från Suzahlsa Design.

 

 

Detta armbandet tycker jag är så underbart fint!



"Aldora har mängder av vackra smycken,accessoarer,halsband,ringar och väskor m.m. ;
Nu har jag chansen att vinna ett armband inne hos Jagochmindotternova.blogg.se
i samarbete med
Aldora. Tävla HÄR du med!


 

OBS! De två första bilderna är länkar.


Kommentarer
Postat av: dorion

Lycka till :)

2010-05-19 @ 23:12:15
URL: http://www.daredesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0