Får passa på...

...att skriva nu. Pojkvännen kommer hit till mig snart, och då tänker jag inte sitta en massa vid datorn ^^ Jo, möjligtvis för att spela datorspel (jupp, jag håller på med sånt trams). Vampire bllir det nog i så fall. Eller Overlord. På tal om det, så har jag funderat på att börja skriva recensioner för spel och filmer här, men jag vet inte om det blir så. Känns mest som att jag vill skriva av mig om dagarna.

När vi ändå är inne på det, så har jag varit och fikat med Nick idag. Berättade om det igår ju. Och allt gick enligt planerna faktiskt. Vi fick pratat en del om gemensamma vänner och vad vi själva håller på med nuförtiden. Mamma och lillasyster nr 2 (Allis) kom in på caféet efter att vi varit där en stund. De hade varit på boan innan dess för att köpa skor till Allis och duk till vardagsrummet. Det gick inte så bra något av det.

Just det, det har jag inte berättat om! Vi har ju gjort fint i vardagsrummet nu. Nytt golv är lagt, öppna spisen är målad, väggarna och taket är målade och vi har köpt nya soffor. Färgerna på taket är ljust grått, 3 väggar är lite mörkare gråa än taket, och väggen vid den öppna spisen är svart. Golvet är rödbrunt för att det inte ska bli så "kallt" därinne. Får se om jag kan ordna foton på det när det är helt klart, så att ni får se hur fint det är :) Mamma och pappa är iaf helt lyriska, speciellt över sofforna. De bara älskar dem.

Vänta lite, ska bara vända mammas mat................................................................... Så, klart! Mamma är ute med en hund, så jag fick göra det. Trixi (min lilla underbara bitch till hund) skäller en massa som vanligt, hon är ju polisen i huset och ska hålla koll på allt. Har kanske en liten bild på henne på datorn... Ska kolla ^^ Jupp, det har jag:

image3

Visst är hon söt! Hon var nog 1 år där... Lite äldre är hon nu, snart 10 år för att vara exakt. Och alla tror att hon kommer leva i 10 år till, mest för att jävlas bara =P Men jag hoppas på det i alla fall.

Nä, nu ska jag sluta skriva, ska kanske spela lite innan pappa och Jocke kommer hit. Och de är i Tomelilla för tillfället, så det blir ganska snart.

Hej sålänge!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0