Fortsättning...

Jahapp, var slutade jag då? Just det, i högstadiet.

Jag och Bella blev, som sagt, så bra kompisar man kan bli. Under sommarloven spenderade vi mycket tid hos varandra, men jag var väl mest hos henne eftersom de har hästar i massor (14 st eller nåt sånt för tillfället).

I nian kom sen den stora frågan... Vad skulle man välja till gymnasiet? Jag hade många förslag till mig själv... Florist, media, teknik m.m. Dock blev det något så skumt som el-linjen. Jodå, så är det. En massa killar var det i klassen, och en till tjej. Och gud vad jag inte ville vara där den första veckan... I stort sett alla hade någon de kände i klassen utom jag. Grät gjorde jag när jag kom hem om dagarna (jag är väldigt känslig av mig och får ut saker genom att gråta), men efter ett tag började saker och ting ordna upp sig. Jag lärde först känna Camilla (den andra tjejen) och något senare även killarna. Och jag kunde inte haft det bättre ^^ Ångrar verkligen inte de tre åren jag gick där. Tro mig, jag spenderar hellre tid med en massa killar än en massa tjejer.

Well, i ettan på gymnasiet blev jag i alla fall tillsammans med en kille, på riktigt, för första gången. Det var Pontus, ett år yngre än vad jag är, och vi var väl tillsammans i 2 månader ungefär. Men ett råd ska jag ge er; bli aldrig tillsammans med någon i samma klass! Vi pratade inte så mycket under vårterminen, umgicks ännu mindre... Dock var det ganska bra igen efter sommarlovet, och vi var vänner som vanligt. Jag menar, vänner som har hånglat är inte jätteovanligt nuförtiden vad jag har förstått :)

I tvåan fick vi välja om vi ville gå ren el eller om vi ville gå datorinriktningen. Jag valde dator.

Fortsättning i morgon kanske, nu ska jag titta på "Så ska det låta".

Hej Då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0