Återigen en ny dag

God morgon folk. Då var det dags för ytterligare en dag. Men till skillnad från resten av veckan bör denna inte bli så tråkig. Jocke är hemma, Fanny kommer på besök och Trixi kommer hem :) Så det ska nog bli bra. Hoppas på lite halvfint väder iaf, men just nu ser det tråkigt ut.

Hmm... Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, inget har ju hänt idag än sålänge. Vill förresten ha en kamera att dokumentera med, men det har jag ingen. Kunde blivit roligare att blogga då, kanske.

Kan säga att jag och Jocke letar ny lägenhet. Vi har en etta i Malmö som vi vill byta mot en 2a i Malmö eller, ännu hellre, i Lund. Så om du har något du vill byta, kommentera :)

Kram sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0