God morgon.

Nyvaken, trött och hungrig. Ska snart sätta mig med frukost och film. Tror det får bli Jim Hensons "Labyrinth" idag. Men först ska jag vänta på att klockan blir strax efter 11, så att jag kan påminna pappa om att han ska ringa veterinär.

Trixi var i alla fall pigg och glad igår. Åt både frukost och kvällsmat, så jag behövde inte åka och hämta henne idag. Hoppas vi får en veterinärtid så snart som möjligt. Vill veta vad som är fel och sen ta hem henne. Saknar henne :(

Här får ni en länk till filmen jag ska se: http://www.imdb.com/title/tt0091369/

Nä, nu ska jag byta om från nattlinne, sen ska jag göra mackor och förbereda filmen. När jag är klar skriver jag nog vad jag tyckte om den.

Hej sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0