hehehe...

Det blev sovmorgon idag igen. Jag gick upp nästan samma tid som igår, vid halv ett. Och återigen har jag inget att göra. Finns inga intressanta band på festivalen idag, och jag har fortfarande inga pengar så det är inte lönt för shoppandets skull. Längtar efter pengar! Även om jag inte shoppar mycket prylar så hade det varit underbart att kunna köpa vad för mat man vill. Eller inte behöva tänka på pengarna när man verkligen vill köpa just den klänningen. Men så funkar det inte nu. Well, det ska förhoppningsvis ändra sig snart.

Jag luktar grill om fingrarna igen eftersom jag har oljat in Trixi. Det verkar faktiskt hjälpa :) Fast hon är inte så förtjust i det. Där är alkohol i oljan, så jag kan tänka att det svider lite på de småsåren hon har.

Nu tror jag att jag ska läsa lite. Boken jag läser för tillfället heter "Nemorensis" och är skriven av GP Taylor. Helt okej fantasybok. Väldigt lättläst så den är bra när man är slö och trött.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0