kväll.

Nu har Fanny tagit sig mot Spjutstorp efter en shoppingspree på billighetsmarknaden. Hon köpte puder, silvrig ögonskugga och små dekorationsstenar till naglarna ( i form av rosa stjärnor). Pappa ville ha 10 sensodyne tandkrämstuber så det köpte hon också. Plus mascara till Allis. Fanny vill tvunget köpa en födelsedagspresent till mig (jag säger att det inte behövs). Så till varenda liten sak jag sa var fin, om det var ögonskugga, klocka eller något annat, frågade hon "Vill du ha det?". Och jag sa nej :P

Har läst några "kända" bloggar nu. Medan vissa är allmänt korkade, är andra intressanta. Kanske inte för att de skriver något intressant, men de pysslar en massa. Gör smycken, naglar, kläder osv. Tänk om jag hade varit så rolig. *Suck* Kanske när jag har pengar igen (och plats). För tid, det har jag i massor för tillfället. Hoppas på att jag kan skriva om lite mer intressanta saker när jag börjar skolan igen. Det finns ju inte så mycket att skriva om när man bara sitter inne ("i mörkret" höll jag på att säga).

Nä, nu ska jag försöka styla bloggen lite (kanske).

Kramar

Kommentarer
Postat av: allis

Jag vill också köpa ngnting till dej :(

2009-08-13 @ 17:57:46
URL: http://xxraawrxx.blogg.se/
Postat av: Fanny

Men jag måste ju köpa något till dig! ;D

2009-08-13 @ 21:29:56
URL: http://chokladkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0