Ledig

Nuförtiden är jag så mycket ledig som man kan bli. Har ingen skola och inget jobb. Så jag har fördrivit tiden med att titta på film och med att spela datorspel. Dessa filmerna har jag sett den senaste veckan:

  • Hitman
  • Hancock
  • Underworld: Rise of the Lycans
  • Shoot 'Em Up
m.fl.

Jag tittar på ca. två filmer om dagen. Och har tråkigt. Missförstå mig inte nu! Jag älskar film och sitter mer än gärna och tittar dag ut och dag in. Men är det fint och soligt väder ute (vilket det har varit några dagar), så är det inte kul att sitta inne.

Men nu är Filippa ledig! Hennes lajv är slut, så vi ska umgås i morgon. Och på måndag. I morgon mest för rolighetens skull, på måndag för födelsedagshetens skull.

Nä, mat nu. Det blir biff med potatis och sås. Mums!

Puss hej sålänge!

Kommentarer
Postat av: mams

Vad fin din sida är...som mormor brukar säga..nu e de fint...;)puss

2009-08-03 @ 17:50:27
URL: http://jennejenne.blogg.se/
Postat av: din yngsta lillsyrra

håller med mamma, riktigt fin design faktiskt =)

och biff är mums :D

puss

2009-08-03 @ 18:33:19
URL: http://xxraawrxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0