R.I.P

Är lite ledsen för min kära Bellas skull. Hennes morfar Torsten, som var en underbar och rolig person, dog nyligen. Sov så gott, Torsten. Vi kommer sakna dig!



Igår åkte jag och Jocke till Spjutstorp. Jennie passade katterna, så vi kunde sova över båda två! På kvällen kom sommargrannarna på kräftskiva hos oss, och jag tror att vi 10 personer som var där, åt 6 eller 7 paket kräftor. Mums!! Skulle kunna tänkta mig att äta ännu mer :P Vi hade väldigt trevligt och roligt. Idag latade jag mig mest, medan Jocke hjälpte pappa lite i stallet. Pappa är så duktig och håller på att renovera där :)

Nu är jag hemma i Malmö igen. Har ätit kyckling/currygryta med ris och är lite sådär halvmätt. Väntar på att klockan ska bli 8, för då ska jag titta på "Without a trace" på 3an. Också ska jag äta grönsker med sourcream and oniondippa. Tack till mamma och pappa för det :)

Sms:ade GoldwellBjörn och frågade om de behöver modeller snart. Ska höra av mig nästa vecka igen, för just har han semester och befinner sig i Göteborg för att titta på Madonna. Hoppas de ska ha någon visning innan skolan börjar. Behöver göra mig hårfin, för jag ser ut som ett troll just nu (tycker jag).

Kram och puss för tillfället!

Kommentarer
Postat av: mams

Varsågod...och ett vackert troll isåfall!!Puss

2009-08-09 @ 14:03:22
URL: http://jennejenne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0