sovmorgon.

Jag vaknade halv ett idag. Väldigt härligt :) Jocke vaknade faktiskt samma tid, men jag kom upp lite snabbare. Vaknade och mådde illa vid 5-tiden i morse, så det var väl därför min kropp kände att den behövde sova. Också var jag ute igår kväll förstås, så jag var inte i säng förrän vid två.

Spenderade min kväll/natt i Folkets Park och åkte karusell. Filippa skickade ett sms vid 10-tiden och sa att hon var där med lite folk. Senpai Daniel fyllde år, liksom. Vi hade väldigt trevligt med bumpercars och att bara gå omkring och prata. Vid halv ett tog sig alla hemåt och så gjorde även jag. Gick ut med Trixi, tittade lite på TV och åt lite godis innan jag lade mig.

I dag är det väldigt trist väder, så det blir nog till att stanna inne hela dagen. Men igår blev jag lite sugen på att gå på festival i alla fall, så är det någon som vill spatsera runt så är det bara att säga till :)

Kram sålänge!

Kommentarer
Postat av: mams

Mysigt ni har haft det!!!Puss

2009-08-16 @ 01:34:09
URL: http://jennejenne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0