Trixi...

...är inte hemma :( Hade ingen som vaknade och viftade på svansen när jag gick upp. Och jag har ingen att ta i koppel och gå morgonrunda med (om jag inte tvingar Jocke). Trixi är hos mamma och pappa för att hon ska till veterinären. Tror att hon har allergi och kanske (men jag hoppas verkligen inte det!) att hon har cancer. Så jag är lite ledsen och nervös, men jag försöker att inte oroa mig i förväg.

Nu ska jag äta frukost. Hoppas på fint väder idag så man kan gå ut sen när Jocke har vaknat. Men nä, jag ska inte ha honom i koppel ;P

Kram.

Kommentarer
Postat av: mams

Hon har ätit bra idag och verkar pigg...Jocke i koppel!!Lova att fota!!!Puss

2009-08-09 @ 14:17:22
URL: http://jennejenne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0