ujujuj.

Började dagen (kl 11) att gå ut med Trixi en runda. Hon ska lukta på varje liten plätt där vi går, fast hon inte får. Efter en liten stund förstår hon det också, men det jobbigt fram till dess :P Vi letade efter en bortsprungen katt på samma gång, så vi gjorde promenaden till en liten mission. Eller rättare sagt, jag gjorde det medan Trixi letade efter andra hundars kiss att sniffa på. Vi hittade tyvärr inte katten, men vi fortsätter leta nästa gång. För att inte förvirra er alla så ska jag också säga: Det är inte vår katt vi letar efter, utan någon annans.

Väl inne igen (utan katt, med hund) blev det frukost för oss båda. För Trixi blev det inne i köket, för mig blev det vid TV:n och en inspelad film. "Kaena - The Prophecy" heter den och den var inte helt dum. På sätt och vis kan man väl säga att den handlar om människornas födelse. Det är alltså en animerad film, gjord 2003, och lite historisk sci-fi-aktig. Helt okej, som sagt. Så pass okej att jag vill ha den på DVD till och med.

Jag har även plockat undan den torra tvätten idag, lagt in annonsen på Jockes och min lägenhet (se den här: http://www.lagenhetsbyte.se/annonser/bytes.aspx?annonsid=131286 ) och nu ska jag massera in olja i Trixis päls igen. Efter det ska jag diska, så jag är tillbaka senare ikväll.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0