Förkyld.

Är förkyld, småtrött och hungrig. Så egentligen orkar jag inte skriva alls idag. Vet inte vad jag ska skriva heller.
Inte lönt att klaga, det är ändå ingen som bryr sig speciellt.

Usch, men det blir lite klagande ändå. Har tenta nästa vecka. Och nästa vecka igen. Bläääää. Men men, det måste göras. Vet inte om jag kommer klara det däremot. Eller jo, det mesta kanske. Utom ett. Kanji!

Nä, jag märker att det här inlägget inte leder någon vart så det är lika bra att jag slutar. Ber om ursäkt och hoppas att ni vill läsa i morgon i stället.

Kram!

Kommentarer
Postat av: mams

Jag bryr mej....puss

2009-02-27 @ 19:34:27
Postat av: Allis

Hoppas det går bra på din tenta :D

2009-02-28 @ 10:25:42
URL: http://xxraawrxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0