Inga kokoskakor :(

Det blev inga kokoskakor :( Glömde handla idag så jag kunde inte baka några.
Men lite positiva nyheter: Jag ska kanske bli hundvakt :) Åt en liten mops som heter Brutus. Han är 7 månader gammal, men jag har inte träffat honom än, så jag vet inte om det blir. Men jag hoppas. Hade varit trevligt med lite extrapengar liksom.

Annars har jag väl inte gjort så mycket idag. Har inte hittat några skor till mig själv, men Jocke fick ett par fina träningsskor. Men i o och med att jag inte hittade några, måste jag bestämma mig för om jag ska ha de vi hittade i Komstad eller inte. Det var ett par Eccostövlar i goretex med ullfoder. Jättemysiga var de, okej i snygghet men alldeles för dyra. I alla fall för mig. Så jag får se. Men jag måste ha bestämt mig till i morgon. GAH! Det får nog bli de skorna. Annars kommer jag frysa itu mina fötter. I alla fall om det är snö. Mina gympaskor håller inte för det.

Nä, nu måste jag fortsätta med mina underbara *host* läxor.

Puss puss

PS: Kan du inte gå i klackskor, gör det inte! Du ser bara heltöntig ut då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0