Ledig dag.

Sitter och dricker varm kakao (jojomensan) och längtar efter en del av dagens sysslor.  Du förstår, mina torsdagar är lediga (jippie!). Ibland gör jag extremt mycket läxor, ibland gör jag inget. Men idag har jag en fint uppsatt plan :)

  1. Så fort Jocke har vaknat ordentligt blir det en liten Triangelrunda för skotittande. Både till mig och honom. Eftersom mina skor gick ett dystert öde till mötes i fredags (de gick itu *cry*) så ska jag försöka hitta nya vinterskor. Jocke ska försöka hitta innegympaskor. Han ska liksom spela badminton med ett par vänner ikväll.
  2. Detta får inte ta hela dagen, max 2 timmar (you wish!), för sen ska jag hem och göra kokoskakor (kanske). Detta betyder att jag även måste in på hemköp så att jag kan handla kokos.
  3. Jag ska äta jättemånga kakor! På samma gång ska jag sitta och rätta en läxa som jag har gjort tidigare.
  4. I och med jag har tenta om 2 veckor (tvi vale) så ska jag sen sitta och plugga glosor och kanji hela resten av kvällen (klappa mig på huvudet). Mest för att jag har ångest över att jag inte kommer klara det.
  5. Och just det! Måste göra Kayo-senseis läxor också. Guud vad det blev mycket nu! Jaja, får försöka göra så mycket som möjligt och ge mig fan på att jag ska lyckas.
I alla fall, här kommer en liten bild på dessa underbara kokoskakor (mest för att fresta er alla *hihi*), också hörs vi kanske senare idag (när jag inte orkar göra allt det jag har rabblat upp).

Kram och hej!


Kommentarer
Postat av: Allis

De kakorna ser goda ut. Mums! :D

2009-02-28 @ 10:23:22
URL: http://xxraawrxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0