brats.

När jag var ute med Trixi innan idag hörde jag hur två småtjejer (10-12 år gamla) käftade mot en kille på en hamburgerställe. När de var klara med det (de hotade med något om att hämta mamma) gick de till en kvinna med en hund och började fråga henne en massa, på samma gång som de klappade hennes hund. Henne frågade de något om hon ville ha ägg (?!). Varken hon eller jag fattade vad de menade. Och sen fick de syn på Trixi... "Åh, vad söt!!" utbrast de båda två och började springa mot henne. Redan innan hade jag bestämt mig för att de inte fick lov att klappa henne (hatar ungar/folk utan respekt). Så kom de fram och den ena frågade om hon fick klappa. Jag sa nä, men tjejen satte sig ner och klappade henne ändå. Och då blev jag sur och skällde på henne ^^ Och kompisen också, för hon tyckte att det var fel på Trixi för att de inte fick klappa henne. Efter det pratade de en massa strunt för att verka häftiga.

Jaja, det var ganska trevligt att få ut lite ilska på några som verkligen förtjänade det ^^ Älskar att skälla när det är rättfärdigat :P

Nu ska jag ut med Trixi.

kramar och pussar

Kommentarer
Postat av: Minsta lillsyrran

hahaha, det hade jag velat se ^^

2009-10-05 @ 21:30:28
URL: http://xxraawrxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0