mår bättre.

I går var jag så otroligt förkyld att jag inte orkade göra något alls. Hade ont i varenda muskel i kroppen, hade antagligen feber eftersom jag frös och var jättevarm om vartannat, snuvig och smått ont i halsen. Och eftersom grannarna satte igång med bygge halv 10 i går morse, så fick jag inte sova ut heller. Min dag var alltså väldigt jobbig.

Idag har det däremot varit bättre. Jag fick sova till halv 11 (inget hamrande hos grannen!), vilket var underbart härligt. Näsan har inte varit lika snuvig och jag har inte haft feber heller. Just nu sitter jag och äter godis med Trixi sidan om mig. Kisarna ligger och sover på olika ställen och Jocke sitter vid datorn.

I går var det förresten 3 år sedan jocke och jag blev tillsammans :) Blev inte speciellt mycket firande eftersom jag var dålig och pengarna tryter, men jag åt frukost medan jag tog ett varmt bad. Sen, till middag, åt vi fläskfilé med pommes och skysås. Mums!! Vi får fira lite mer nästa gång kanske.

på tal om mat... Nu blev jag jättehungrig. Ska nog ta och äta upp maten som blev över innan idag. Spagetti med kött i tomatsås till. Enkelt men gott ^^

Så, vi hörs!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0