vill ha en kamera.

Det hade blivit så mycket roligare att blogga då. Också tror jag att det hade blivit roligare för er som läser om ni hade fått se allt som jag skriver om. För det hade blivit lite för jobbigt att berätta allt i detalj om jag bara skulle skriva. Det hade blivit som att skriva varje inlägg som en bok... Nä, det orkar jag helt enkelt inte.

Idag har jag iaf umgåtts med mamma halva dagen, vilket var väldigt mysigt ^^ Vi spatserade runt till olika affären för att leta efter ett par jeansleggins som kunde passa henne. Och vi hittade dem! Veromodas passade henne perfekt. I alla fall hoppas vi det... Eftersom de tydligen skulle töjas nästan en hel storlek, fick mamma köpa en storlek mindre än vad vi först hade tänkt. Så vi hoppas på att de töjs precis lagom.

När inhandlandet var klart åt vi lite kinamat (du vet den där "China Box" som ligger vid triangeln?). Blev nudlar med biffgryta. Mumsigt! Tack så mycket mamma ^^ Sen blev det vidare till Södervärn för att mamma skulle träffa någon där omkring.

Efter det har det väl inte hänt så mycket intressant. Mamma åkte hem vid lite i tre, jag hämtade ut biobiljetter och gick sen för att hämta ut jämkningspapper. Ja, det var väl det mesta. Har pluggat lite också, samt sett på CSI NY. Nu ska jag, Jocke, Trixi, Otto, Sigge och Simon (phew, det var många) snart se film.

kramar sålänge.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Fuuusk, jag vill också mysa med mamma :(

2009-10-13 @ 12:01:20
URL: http://chokladkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0