Tjohej!

Då försöker jag igen :) Det var ett tag sedan sist. Jag verkar vara väldigt dålig på att hålla igång det här bloggandet. Jag klarar av det i perioder men sen försvinner det helt ur min planering. Well, here we go again!

Jag och Jocke har köpt oss en symaskin (som ni borde veta ifall ni har läst tidigare inlägg)! Och jag är fortfarande hellycklig ^^ Än sålänge har det inte blivit så mycket sömnad, jag har helt enkelt inte haft någon inspiration. Men i förgår var jag på stadsbiblioteket och tittade i lite böcker och fick då en del idéer. Här kommer lite bilder på framtida projekt:













Vad tycker ni? :) Tänker nog börja med den stora väskan, sen får jag se vad jag fortsätter med. Har planer på att sy lite sommarkjolar, klänningar och shorts också. Jag hoppas på att en av affärerna här i stan fortfarande har rea, för då ska jag handla i massor!



I morgon kommer Jockes syster Frida hit för vi ska shoppa tilsammans :) Får se om det blir några nya skor och en ny jacka till mig själv. Och om jag hittar någon födelsedagspresent till Jocke, han fyller ju snart år.

Nä, tillbaka till TV:n och godis nu. Ha de fint till nästa gång!

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0