dadada!

Nä, designen blev inte så bra... Verkar vara dålig på att komma på nytt. Jag hade egentligen tänkt att det skulle bli lite mer färgglatt denna gången, men det blev det inte, som synes.

I vilket fall som helst, jag är tillbaka! Det blir däremot inte mycket mer skrivet idag eftersom jag ska iväg till Kristianstad snart (eller rättare sagt, jag ska göra mig klar för att sticka iväg). På tal om det; Skånetrafiken är svindyra! Duo till Kristianstad = 138 hela kronor! Och det är bara för ena hållet. Nästan till och med billigare att köra... I alla fall om man är fler än två personer som ska åka.

Jag har införskaffat en liten kamera nu, på tal om annat. En klumpig sak på bara 2 mp, men jag fick den av en vänlig själ som inte ville ha den längre, och den funkar tills det att jag har ordnat en annan. Så nu kommer det lite (halvkassa) bilder upp på bloggen.

kramar sålänge, nu ska jag göra mig fin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0