hehe.

Jag blir tokig! Jag glömmer alltid bort att skriva :) Kanske för att jag inte har något att skriva om... Och kanske för att jag inte har några roliga bilder att lägga in. Förhoppningsvis ska det bli ändring på det snart! Går omkring och funderar på om jag ska köpa en digitalkamera, och vad jag ska köpa för någon i så fall.

Hur är det förresten för alla såhär efter jul? Är ni överrösta med saker ni egentligen inte ville ha, och själva alldeles panka? Inte jag :) Min släkt bestämde sig för att vi inte skulle överdriva med julklappsköpandet i år. Och det fungerade superbra! Vi fick vars en i släkten vi skulle köpa en julklapp till, sen fick det räcka. Självklart köpte vi ju fler till närmsta familjen, men det blev nog ändå mycket billigare än normalt.

Så vad köpte jag? Till Allis köpte jag en parfym på H&M, Fanny fick 3 par Hello Kitty-strumpor (ni vet den varma sorten) från samma ställe. Mamma fick (från oss alla) ett par örhängen i form av trollslända medan pappa fick ett helt penset med pennskrin och en sudokutidning (också från alla barnen). Sen fick de en trisslott att dela på.

Jag får fortsätta skriva sen, för jag fick precis en Otto i knäet. Gud vad stor han börjar bli!

kramar

Kommentarer
Postat av: mams

Örhängena var såååå fina! Puss

2010-01-13 @ 08:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0