Inget jobb idag.

Jodå, så blev det. Med tanke på snöovädret ringde jag och sa att det kanske var bäst att jag stannade hemma idag. Samuels mormor (som är där och passar) förstod precis, hon tyckte också att det var bäst att jag stannade hemma om jag skulle ha problem med att ta mig dit. Nämnde att det var hem som nog skulle vara det större problemet, tackade så mycket och önskade att de skulle ha en bra fortsatt dag.

Skönt att familjen är så trevlig :) Annars hade jag inte orkat med det. Då hade jag visserligen inte behövt jobba där heller, min chef har som policy att alla ska trivas, men då hade det blivit mindre i pengakassan också. Så det är härligt att det går bra ^^ Mycket mer än såhär får jag faktiskt inte berätta eftersom vi som jobbar går under sekretesslag. Därför kommer det inte bli speciellt mycket skrivet om jobbet i bloggen. Men det är kanske bra?

Nu ska jag spela en stund innan jag fortsätter plugga.

over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0