Mycket att göra.

Idag har det varit en dag med massvis att göra och flera ställen att åka till. Okej, kanske inte extremt många ställen, men samma ställe flera gånger.

Först åkte jag, kl 7 i morse, taxi till djursjukhuset för att Otto skulle kastreras. Sen blev det buss tillbaka hem, sova en stund till (fram till 11 för att vara nåtsånär exakt) för att sen ta mig till skolan vid halv 2. När vi var klara i skolan handlade jag lite middag, gick hem och lämpade av allt och tog buss till djursjukhuset.

Väl på djursjukhuset hämtade jag upp lille Otto, blev av med plånboken, hittade plånboken och tog taxi hem.

Sen dess har det varit ganska lugnt. Jag har försökt varva ner med lite middag, TV och godis... Tror att jag börjar klockan 8 i morgon, så jag ska faktiskt gå och lägga mig nu. Måste hinna gå ut med Trixi på morgonen så att jag slipper ta mig hem efter föreläsningen.

Skriver mer i morgon, och då kanske jag till och med har lite foton att bekräfta dagen med. Här kommer en bild på Otto i alla fall, eftersom dagen mest har handlat om honom;

 

Kramar och godnatt


Kommentarer
Postat av: mams

Lille Otto....Puss

2010-01-29 @ 08:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0