och Söndag.

Har precis ätit frukost medan jag tittade på TMNT (2007). Jag varierar inte speciellt mycket vad gäller frukost, utan det blev likadan som igår. Men det är ju gott!

Det kommer nog bli en lite lagom halvslapp dag idag. Massa filmtittande, stickande och fastsyning av resårband. Och just det! Idag ska jag definitivt baka kokoskakor eftersom godiset jag hade över igår snabbt tog slut under kvällens gång. Så om jag inte bakar idag kommer jag inte ha något helggott.

Som sagt kommer det antagligen inte hända mycket mer. Hade det inte snöat och blåst som det gör så hade jag kanske tagit mig iväg till Hansagallerian för att kolla runt bland den rean som fortfarande finns, men nu blir det inte så. Får väl vara ute lite längre med Trixi i stället. Också måste jag ju förstås betala räkningar... Blä. Massa pengar som ska försvinna ur kassan igen. Jaja, sånt är livet.

Nä, nu blir det att spatsera en tur med Trixi. Och det är definitivt termobyxor och skidjacka som gäller! Berättar mer om vad jag tycker om filmen sen (även om jag inte är speciellt duktig på att recensera).

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0