sådär.

Fri från katten (som har lagt sig sidan om mig i stället), så nu kan jag fortsätta skriva.

Mina önskelistor är helkorkade... Mest för att de är så detaljrika och beskrivande så det finns inte. Ett exempel:

Lumene Eye Makeup Remover – http://www.lumene.com/default.asp?docId=22272&productCategoryId=21989&productId=22000
LDB Showerpeeling
Olivgrönt nagellack (liten flaska räcker)
Vitt nagellack (gärna med lite skimmer i. Liten flaska räcker)
Vit basögonskugga utan skimmer eller glitter i. Ganska vältäckande.
Ballografpenna med svart + blått bläck - http://www.lilon.se/ballograf-epoca-10mm-kulpenna-svartblaatt-blaeck-1fp-p-88.html
Stickade vantar från Lindex (kostar 99 kr)
Mavala Frost Nagellack – http://www.mavala.co.uk/frenchIcecube.html
Pengar
Kalender (Fått i förskott, 49 kr)
LDB Lotion Aloe Vera
Mörk choklad högst 72% kakao (Gärna Willys 72%. Utan smak!)
Duntofflor/Varma inneskor
Smakrikt frukt- eller bärté
Fruktkorg (gärna mycket syrliga frukter)

Men i och med det så får jag oftast precis det jag vill ha. Sen blir jag ju självklart glad om jag får annat än det jag önskat mig också. För famlijen är duktig på att gissa vad man tycker om ;)

Så vad fick jag då? Allis gav mig LDB Lotion med Aloe Vera (suveränt bra lotion tycker jag, nästan den enda jag kan använda), av Fanny fick jag en helhäftig mugg med en Superman seriestrip på (ni som inte redan visste det, jag älskar superhjälteserier, speciellt den äldre varianten!) och en vit, stickad, överdrivet mjuk och mysig halsduk. Muggen dricker jag ICAs skogsbärté ur för tillfället. Ska förresten gå och fylla på :)

Av min moster Majan och kusin Oliver fick jag en ljusstake i någon ljusrosa sten. Jättefin! Av Sebastian och Johannes fick jag en liten nyckelring med fint budskap graverat på.

Bild på muggen och ljusstaken (ursäkta kvalitén, fortfarande mobilkamera):

 

Av mina småkusiner (Kaspian och Embla) fick jag den underbara filmen "Coraline" (yey, stop-motion!):

http://www.gorjuss.co.uk/blog/wp-content/uploads/2009/01/coraline-movie-poster.jpg


Av mormor pengar och After Eight, av morfar pengar och av farmor och farfar pengar och After Eight. Av Jockes föräldrar fick jag hemmastickade vantar och en matchande mössa.

Sist men inte minst, vad jag fick av mamma och pappa:

2 st ballografpennor, en med svart och en med blått bläck
Olivgrönt nagellack
Vitt nagellack med skimmer (väldigt fint även fast det blev mest skimmer bara)
Stickade vantar i lila (som jag tyvärr fick byta till ett par svarta för att de passade bättre i storlek)

*(Hihi, Otto drömmer att han äter något. Han smaskar i sömnen!)*

Kalender
Böckerna "Om jag kunde drömma" och "Legend of the Dark Crystal"
Badkulor
Glasögonservetter...

Hmm... Vad fick jag mer? Jag är helt säker på att jag har glömt nämna något. Men vad? Hmm... Jaja, det får vara så sålänge.

Jag ska snart köpa någon julklapp till mig själv också. Nya glasögon, 1 TB extern hårddisk, eventuellt en digitalkamera också ska jag köpa några böcker och filmer. Längtar! Men först ska jag bli klar med kriminologikursen som jag håller på med just nu. Bara denna veckan kvar (förhoppningsvis), har tenta i morgon också får jag reda på den 15:e om mitt paper har blivit godkänt.

Nä, nu får det räcka med skrivandet för tillfället! Ska spela lite (Dragon Age: Origins) och sen ska jag plugga en massa inför i morgon. Ha det bra sålänge!

kramar

Kommentarer
Postat av: Karin

Ja, det har löst sig nu. Kommer aldrig mer att slänga ett enda kvitto för tidigt! :)

2010-01-12 @ 20:11:41
URL: http://karinbylund.blogg.se/
Postat av: mams

Puss

2010-01-13 @ 08:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0