slut?

Idag har jag varit på två bibliotek i Malmö och lämnat tillbaka en hel massa böcker. 12 stycken för att vara mer exakt. Och nu hoppas jag innerligt på att slippa gå och låna om dem bara för att jag inte skulle ha klarat tentan eller mitt paper. Får reda på i morgon hur det har gått med miniuppsatsen (*håller tummarna*) men tentaresultatet tar nog en vecka till i alla fall.

Annars har jag inte gjort så mycket idag... Ordnat i hyllan bland mina filmer, fick ju nya för någon dag sen och var tvungen att placera dem rätt. Ja, jag är extremt noga med mina filmer :P Men det är mest i bokstavsordning jag har satt dem i. Med någon enstaka huvudkategori.



Jag kommer göra ett litet uppehåll i bloggskrivandet igen. Ska ändra lite design och stil på bloggen och kommer tillbaka med en ny look och ett fräscht innehåll!

kramar till nästa gång!

Kommentarer
Postat av: mams

Puss..ses snart

2010-01-14 @ 20:35:12
Postat av: Fanny

Det hoppas jag meeed!! <3

2010-01-15 @ 21:22:48
URL: http://chokladkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0