Ännu en solig dag

God morgon alla pigga och alla trötta! Hur mår ni idag? Själv knallar det på helt okej, gick upp för ca en halvtimme sen och har inte hunnit mycket mer än att mata djuren, skriva handlelista, gå på toa och sitta vid datorn. Men jag har inte speciellt brått heller.

Idag är det föreläsning klockan 13. En kvinna från Cambridge ska komma och prata om olika delar inom kriminologin. Ska bli intressant! Hoppas jag i alla fall. Innan jag sticker dit ska jag hinna duscha, klä på mig, baka scones (har inget bröd hemma), gå ut med hunden och köpa frukt. Men det ska inte vara några problem :) Jag har ju ändå tre hela timmar på mig, när jag i vanliga fall går upp bara en timme innan ^^

Men nu börjar jag bli hungrig, så nu måste jag baka mina underbart goda (om jag får lov att säga det själv) scones.

morgonkramar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0