God morgon

Long time no see. Hoppas ni har haft det bra i min frånvaro?

Jag har precis ätit klart min frukost. Det blev vitt och onyttigt bröd med onyttig vitlöksost på. Också mjölk till förstås :) Inget fancy och jätteroligt, men väldigt gott.

Solen lyser ute! Härligt härligt, eller vad tycker ni? Längtar tills det att det blir varmt också, vill kunna gå ut utan att ha massvis med kläder på mig. Men jag tycker solen vittnar om att det är på G. Det är mycket lättare att komma upp tidigt på morgonen också. Ljuset gör att jag inte blir lika trött som när det är vintermörker ute. Och snön är nästan helt borta ^^

Så vad ska jag hitta på med idag? Sitter här och funderar på det... Först ska jag klä på mig så att Trixi kan få komma ut på promenad. Sen vill Sigge också ut märker jag. Han sitter vid dörren och jamar med jämna mellanrum, så han ska få komma ut i trädgården sen. Tror jag ska ta med Otto också :) Simon får stanna inne, för han tycker inte om att vara ute på det viset. Balkong är så långt han kan sträcka sig vad gäller utevistelse.

Jag ska baka idag. Är inne i en kreativ period vad gäller det mesta, så jag syr, stickar, bakar och har mig. Bakade muffins halv 12 i natt ^^ Men idag ska jag inte baka muffins, utan det blir kolakakor. Receptet hittar ni här.

Nä, nu får det vara nog skrivet för stunden. Blir kanske mer sen :)

kramar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0