Hemmadag

Okej, inte riktigt bara. Jag har redan varit ute och shoppat åt mamma och farmor: Jättefina skjortor från H&M som jag köpte likadan till mig själv i fredags när jag shoppade med Allis. Då köpte jag även en svart klänning med puffärmar och rosmönster. Men jag har inte bestämt mig för om jag ska behålla den...

Det är mycket jag vill ha från H&M för tillfället. Känner mig alldeles hagalen. Men det gör kanske inget? Jag har i alla fall disciplin nog till att inte köpa allt, jag vet ju att vi inte har tillräckligt med pengar för tillfället. Dock funderar jag på att köpa denna. Men jag är inte säker. Vet inte om jag gillar rynket vid bysten eller att det är korta ärmar på den. om jag ska köpa den, vilken färg/vilket mönster tycker ni att jag ska köpa?

Sen funderar jag på att färga håret helblont. Vad tycker ni om det? Har velat prova det en tid nu, men har inte riktigt vågat/haft pengar.

http://www.hji.co.uk/hjimages/images/qhs554/hji/medium/2006-short-blonde.jpg

Färga mitt hår såhär blont?

 

 

Jag har nästan frisyren på bilden också, kom jag på...

 

Nä, nu ska jag nog äta något litet innan jag sätter igång med tentan. Måste skriva svar på minst 2 frågor idag.

 

pussar och kramar sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0