Hemtenta

Nu har jag fått mina frågor! Jobbigt jobbigt... Ska skriva ut dem i skolan i morgon så att jag kan ligga i sängen och läsa och skriva. Då ska jag också skriva ut den sista artikeln som jag behöver ha till tentan. Inlämningsdatum är tisdag nästa vecka, så jag har en vecka på mig att göra klart den. Vet inte riktigt om det är bra eller dåligt... Jag tar det lugnt i dag också, kanske läser lite i kurslitteraturen men inte mycket mer. Tror jag ska titta på film också.

Jocke har varit hos tandläkaren precis och dragit ut den andra av fyra visdomständer. Två kvar! Han kan knappt prata för det blev två omgångar med bedövning. Stackarn ^^

Nu ska jag baka kolakakor!

kramar



Tillagt 16.22

Haha, Jocke är för rolig. En stund efter att han hade kommit hem från tandläkaren lade han sig i sängen.

Jag: Är du trött? Det låter som om du håller på att somna...
Jocke: Nä, bara lite. Jag håller inte på att somna.
Jag: Okej.

Jag går ner i tvättstugan 2 minuter för att slänga i tvätt i tvättmaskinen. Vet ni vad det är jag först hör när jag kommer upp igen? "Zzzzzzz..."

:)

Kommentarer
Postat av: mams

Stackars Jcke...puss

2010-03-16 @ 09:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0