Symaskin!

Vi har nu införskaffat oss en symaskin! Det är en Janome MyStyle och den kostade nästan 2000 kr. Superfin är den! Sitter just nu och funderar på vad jag ska sy som första sak... Kanske en väska? Eller något klädesplagg? Ska jag sy om något jag har eller ska jag sy nytt? Jag har några projekt på G, men allt material till det ligger hemma hos mamma och pappa så jag måste komma på något nytt. Har ni något förslag?

Jaja, vi får se vad jag kommer på. Funderar lite på att sy ett midjeskärp, men jag tror inte jag har spännen och andra detaljer till det. Dock kanske jag kan göra det med vanliga hederliga knappar? Som sagt, vi får se vad det blir ;)

kramar!


PS. Glömde köpa tygkrita... Det skrivs upp på morgondagens "att göra"-lista. DS.



Kommentarer
Postat av: mams

Jag kan ta med på måndag!puss

2010-04-01 @ 17:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0