Än sålänge...

...har jag inte hunnit med riktigt allt jag ville idag. Som sagt gick det helt enkelt inte att cykla till ÖoB, det har regnat för mycket hela dagen. Eftersom jag inte kunde ta mig till Överskottsbolaget har jag inte heller kunnat plantera om mina tomatplantor. Jag hoppas alltså att det är fint väder hela dagen i morgon så att jag får gjort lite av det iaf. Jag har inte heller hunnit börja på min del av uppsatsen som ska göras i helgen, så det blir till att slita som ett djur i morgon. Förutom allt det hade jag också velat ha börjat på något av mina syprojekt.

Dagen är visserligen inte slut än, så förhoppningsvis ska jag hinna börja med något av de två sistnämnda sakerna.

"Men vad har hon då hitintills faktiskt gjort idag", undrar ni då kanske? Jag har varit ute med Trixi två gånger, halvt storstädat (jodå, det går faktiskt), tittat på lägenhet, visat lägenhet också håller jag på att göra mat nu. Och jag har handlat också, kom jag på nu. Helt okej antal saker utförda med tanke på att jag sov till halv 11.

Men nu ska jag fortsätta med maten! Det blir hemmagjord potatissallad med stekt fläskytterfilé. Mums!

hungriga kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0