Borta!

Satt innan och funderade på vilken film jag skulle se ikväll... Tänker och tänker och kommer fram till att det var längesedan jag såg Bröderna Grimm, så den skulle jag se! Letar i hyllan (jag har den på DVD) och upptäcker att den inte är där! Var är den?! Jag vet fortfarande inte var den är (troligen inte i denna lägenheten, då har jag vetat precis!) så någon måste ha lånat den... Men vem? Kommer inte på det :(

Det måste ha varit ett tag sen jag lånade ut den, den finns liksom inte med i mina nyare listor som jag gjorde för typ ett år sedan. Well, får fortsätta tänka och hoppas på att jag hittar "den skyldige". Men lite ledsen är jag allt...

http://www.ramchandra.me.uk/blog/archives/images/nov05/brothers_grimm.jpg



Jag har visserligen inte bara letat film idag. Allis kom hit igår och vid 12-tiden idag tog vi oss till köpcentret vid värnhem (Entré) för att leta klänning till Allis avslutning. Och vi hittade bannemig en :) Själv köpte jag en enkel, svart och tight baskjol. Får se om jag ska behålla den... Om de får in i min storlek senare så ska jag eventuellt köpa en vit/svart (eller var det mörkblå?) randig också.

När jag och Allis var klara med shoppingen satte jag och Marie oss med uppsatsen en stund. Nu vet vi ganska bra hur den ska vara uppbyggd, så i morgon börjar jag nog skriva.

I morgon ska jag även till Överskottsbolaget för att köpa blomjord och godis. Efter det (eller innan) ska jag och Jocke gå och titta på en lägenhet som vi kanske ska byta vår mot.

Nä, nu får det räcka för ikväll. Ska nog äta och titta lite till på TV innan jag lägger mig och sover.

Natti och kram!


"Vad sägs om Liquid Fantasy?"



Kommentarer
Postat av: mams

Hmm...jag är nog den skyldige!! Den finns här!Puss

2010-05-15 @ 22:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0