Eventuellt hittad.

Mamma tror att det är hon som har filmen. Phew! Hoppas på det, för då behöver jag inte vara arg och ledsen längre :)

Det blir nog ingen ÖoB idag heller. Det är ungefär lika kasst väder som igår (förutom regnet), fast det blåser nog mycket mer. Idag kommer det därför bli mest plugg och kanske lite sömnad innan kvällen kommer, för när den gör det blir det film ist. Såg att Jocke har Bröderna Grimm på datorn så jag ska se den senare.

Inatt hade vi gäster, vilket inte var planerat. Johannes (kusin) och hans kompis hade blivit strandsatta i Malmö eftersom deras buss hade kört ifrån dem. Så ungefär klockan två inatt fick jag ett samtal och ungefär 30 minuter senare var vi två fler i lägenheten än vad som var tänkt från början. Men det har varit lugnt, de har bara sovit, sovit och sovit och inte fört något väsen av sig alls.

Nu ska jag börja plugga (ev. äta lite mat först/på samma gång) så att jag kan få lov att sy sen. Man måste ju ha lite självdisciplin ;)

kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0