Lite fler tävlingar.

Ja, jag tycker om tävlingar. Och jag har bestämt mig för en sak gällande dem; Någon gång ska jag vinna något lite större, lite dyrare. Men även de små detaljerna är såklart roliga. Som den här, Torky on the Wall:



 

Här är ytterligare en tävling som ger en enkel men funktionell detalj till hemmet;



Jag valde en "korg" som den blåa, fast svart, som jag hade tänkt ha till en brödkorg.


Den här texten skulle man kopiera och klistra in på sin egen blogg för extrachans i en tävling om ett smycke:

“Jag är med och tävlar hos En Mölnbobos Liv som i samarbete med Zoës lottar ut ett egendesignat armband. Tävlingen är öppen för alla även de utan blogg. Tävlingen avslutas 31/5-2010 kl 00.00″


Ytterligare en tävling med smycken:
"Jag deltar i utlottningen om valfria smycken från Love & be proud hos Tant Ulrika!"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0