Natti.

Har inte skrivit så mycket som det har varit tänkt. Orsaken denna gången är att jag sitter med en uppsats som ska vara klar den siste maj. Så jag jobbar och jobbar. Men idag har jag faktiskt också börjat med ett syprojekt. Ska lägga upp lite bilder på det så småningom.

Nu ska jag äta lite medan jag väntar på att mitt nagellack ska torka helt (vilket jag tvivlar på att det någonsin kommer göra), sen ska jag gå ut med Trixi innan jag lägger mig och sover.

Okej, nu tog Jocke ut Trixi i stället vilket betyder att jag ska äta, vänta och duscha innan jag sover.

I morgon ska jag vara snygg för jag ska bli filmad inför ett skolprojekt en av mammas klasskompisar har :P Sen ska jag gå en snabbvända på stan och uträtta lite ärenden :) Har målat mina naglar röda, så får jag se hur min utstyrsel kommer bli.


kramar och god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0