Sy och sälja?

Funderar på om jag, i sommar när jag har lite mer tid att sy, ska börja sälja lite smått och gott som jag känner att jag inte har plats att behålla själv. Kanske till och med ta emot beställningar på saker, till en början lite lättare grejer som väskor m.m. Får tänka lite på det, men det hade varit oerhört roligt! Sen beror det ju lite på om det finns en efterfrågan också.

Idag har jag varit iväg på massvis med ärenden. Var inne på Emmaus för att kolla tyg, men det fanns inte mycket så jag köpte inget heller. Sen bar det vidare till ÖoB där jag köpte jord. Tänkte att jag ska plantera om lite plantor i morgon :) När det var klart cyklade jag hem, lämpade av jorden för att sedan ta mig vidare till Erikshjälpen för att kolla ännu mer tyg. Och där hittade jag lite småsaker :) Ska försöka få upp en bild på det i morgon.

Annars har jag inte gjort jättemycket. Suttit en stund med uppsatsen och sen har jag och Jocke tittat på The Mentalist. En av mina storfavoriter bland de TV-serier som går just nu. Underbart komisk är den ^^ Bilden är en länk till IMDBs sida om serien.

The Mentalist



Nu ska jag, som vanligt såhär mitt i natten, gå ut med Trixi så att jag kan sova sen. Eventuellt ska jag ligga och läsa lite i litteraturen till uppsatsen innan jag somnar.


kramar och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0